2015. március 22., vasárnap

Prológus

Drága Olvasóim!
Meg is hoztam a Powerless prológusát. Hihetetlen, hogy már most 16 feliratkozó van, nagyon hálás vagyok érte! :) Ez a történet az első olyan, ami azért áll közel hozzám, mert a főszereplő lány személyisége viszonylag hasonlít az enyémhez. Szóval ez valamivel személyesebb lesz, mint az eddigi történetek, amiket írtam, de nem lesz túl egyedi. Nagyon remélem, hogy annak ellenére elnyeri majd a tetszéseteket, viszont mindenképp kommenteljetek, hogy mi a véleményetek! A prológusból még csak a főszereplő gondolatai és érzései derülnek ki, amik elárulják, milyen az ő személyisége. Jó olvasást! :)
Ui.: Elkészült a blog trailere is: https://www.youtube.com/watch?v=Vuf0pKU2yeQ
Puszi, ~E



...és a mai nap is ugyanolyan unalmasan telt, mint a többi az elmúlt 17 évben - írom le a naplómba az utolsó sort. Egy mély levegőt veszek, a kemény kötésű, piros könyvecskét összecsukom és visszarejtem a párnám alá. Lassan az ablakhoz sétálok, az ablakpárkányra ülök és csak bámulom, ahogy az eső elárasztja London utcáit. A jobb karomon lévő hegen végigsimítok, s felszisszenek. Egy újabb jele az utálatlak, amit magam iránt érzek. Képtelen vagyok megbarátkozni magammal, képtelen vagyok elfogadni azt, amit a tükörben látok. Már rengetegszer feltettem magamnak a kérdést: Miért? Mivel érdemeltem ki ezt? Miért nem lehetek szép és vékony, mint a többi lány? Tekintetemet a kezemről ismét az ablakra szegezem, ahol még mindig folynak le az esőcseppek, egyszerre a könnyeimmel. A mai épp a depressziós napjaim közé tartozik. Van, hogy képes vagyok egész nap a sarokban ülni és csak gondolkodni. Nos, ennek a gondolkodásnak sosincs jó vége. Mindig rájövök, hogy nem érek semmit, egyáltalán nincs érelme az életemnek. Szeretek mindenhol egyedül lenni és csak elmélyedni a gondolataim közt, teremteni magamnak egy külön világot, amiben szívesebben élnék, mint a valóságban. Egy másik univerzum, ahol létezik valaki, akinek fontos vagyok, s valaki, aki nekem fontos. Ahol tudom és érzem, milyen szeretni és szeretve lenni. A szüleim mindig jóra neveltek, bár mostanság eléggé elszaladt velem a ló. Nagyon sokszor veszekszem velük, feleselek, amit tudom, hogy nem kellene, de egyszerűen ilyen természetem. Azt mondják, kamaszodom, pedig egyszerűen csak figyelemre van szükségem. A nővéremmel, Ellievel jól kijövök, de még ő sem tud rólam mindent. Fogalma sincs, hány éjszakát sírtam át, mi a véleményem saját magamról. Molly és Mike azok, akik tényleg érdeklődnek irántam. Ők a kisebb testvéreim, négyévesek és ikrek. Lehet, hogy nevetséges, de rájuk mindig számíthatok, mindig felvidítanak már csak azzal is, hogy hallom a nevetésüket. Nekik nincs problémájuk, ők tényleg csak élvezik az életet, bár még nagyon az elején vannak. Szeretnék én is újra kisgyermek lenni, akkor képes lennék félelem nélkül boldog lenni. Nem tartanék attól, hogy éppen mi és mikor fog újra megbántani, hogy mit gondolnak mások, amikor rám néznek, hogy mikor találok végre valakit, akiben megbízhatok, és képes lenne önmagamért szeretni. Jó lenne elrepülni valahova, ahol mindenki boldog. Egy helyre, ahol nincs a vállamon teher, nem ébredek minden reggel azzal a tudattal, hogy túl kell élnem egy újabb napot. Ahol nem aggódok a kinézetem miatt. Ahol az emberek nem ítélnek el azért, mert más vagyok.
De ez a világ mindössze csak a képzeletemben létezik. Mert én a valóságban élek, ahol semmi sem olyan, mint szeretném. Ahol nincs olyan srác, aki képes lenne engem önmagamért szeretni. Ahol mindenki hülyének néz, ha nem olyan vagyok, mint ők. Ahol nem tudom, mit jelent igazán boldognak lenni.

15 megjegyzés:

  1. Már most imádom a blogod <3 Mi lesz később? :D Mániákus leszek Áhh <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy már most elnyerte a tetszésedet, és remélem, hogy tényleg mániákus leszel! :D <333
      Puszi, ~E

      Törlés
  2. Kedves ~E.

    nagyon a szívemhez nőtt ez a blog (igen már most) mert úgy formáltad meg a karaktert mintha én lennék. nagyon hasonlít rám is. nagyon szerettem az eddigi blogjaid és a mostanival sem vagyok külömb.
    várom a kövi részt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Miley Black!
      Nagyon boldog vagyok, hogy már most a szívedhez nőtt, és örülök, hogy hasonlít rád a karakter, mert ezek szerint hozzám is hasonlítasz. :D Bár nem tudom, hogy ez jó-e vagy sem.
      Holnap hozom a következőt! <3
      Puszi, ~E

      Törlés
  3. Tisztára magamra ismertem, annyi különbséggel, hogy nekem nincsenek hegek a kezemen. Ahhoz nem vagyok elég erős, hogy úgy vezessem le a bennem lévő fájdalmakat. Kérlek, mond, hogy neked sincs egy heged sem. Megszerettem ezt a blogot, már most. És biztos vagyok, hogy imádni fogom minden egyes szavát. :)
    Puszillak jó sokszor, szia. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy sikerült olyan karaktert formálnom, amiben magadra ismertél, annak viszont még jobban örülök, hogy a vagdosásig nem jutottál el. Hát, az én kezemet inkább most hagyjuk. :) Boldog vagyok, hogy már most megszeretted, és továbbra is fogod olvasni!
      Puszi, ~E

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Szia!
      Holnap hozom a következőt. :)
      Puszi, ~E

      Törlés
  5. Nagyon jó lett a prológus. Már már várom az első rész! Érzem, hogy ez is ugyan olyan jó lesz, vagy még jobb is mint az előző blogod. milyen jó, hogy erről nem fogok lemaradni. <3
    puszi Adri :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Holnap hozom az első fejezetet. :) Nagyon aranyos vagy! Én is örülök, hogy ennél az elejétől itt vagy, és remélem, hogy a végégi itt leszel!
      Puszi, ~E

      Törlés
  6. Eddig nagyon tetszik !!!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Te jó ég*-* kissé magamba zuhantam mikor a dark secrets bezárta kapuit, aztán gondoltam tovább nézek nálad hátha találok valamit és voala' itt is van (igazából a valaha olvasott blogok nagy részét neked hála találtam meg). Már most bele szerettem ebbe a blogodba is. Nem hiszem hogy azelőtt valaha is írtam volna neked, de most megteszem. Imádom ahogy írsz, nagyon gratulálok az eddigi blogjaidhoz és ha azt hiszed megunjuk az új blogjaid, csak jusson eszedbe mindig lesz valaki aki szívesen olvassa. (Hű de hosszú volt ezt telefonról bekörmölni)
    Mától megpróbálok rendszeresen kommentelni. Mégegyszer, imádom a blogjaid*-*
    ~N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy idetaláltál! Remélem, hogy ez is fog legalább annyira tetszeni, mint a DARK SECRETS, és nem fogok csalódást okozni ezzel a bloggal. Köszönöm szépen, hogy most írsz, nagyon sokat jelent nekem és erőt is ad! :) Jaj, nagyon aranyos vagy, ez eszméletlenül jól esik, köszönöm!
      Puszi, ~E

      Törlés
  8. Ez nagyon teccik imádom remélem lesznek sok részei...:-* :-D

    VálaszTörlés